Teknik Servis
Ersa Saat Casio, Bulova, Pierre Cardin, Timberland, Swiss Military, Reebok, Superdry markalarının Türkiye distribütörlüğünü üstlenmektedir ve aynı zamanda bu markaların teknik servis hizmetinide Ersa Saat vermektedir.
Teknik Servisimize hızlıca iletişime geçmek için bizlere öncelikle 444 37 72 nolu telefon numaramızdan veya WhatsApp üzerinden yazarak ulaşmanızı rica ederiz.
Mesai Saatlerimiz Hafta İçi : 08:15 - 17:30
Önemli Bilgiler
- Kayış / kordon harici parçaların (pil değişimi de dahil) değişiminin, kesinlikle yetkili servis tarafından işleme alınması gerekmektedir. Kapak açılarak yapılması gereken tüm işlemlerin, su testi ile neticelendirilmesi siz müşterilerimiz için son derece önemlidir.
- Garanti süresi devam eden saatinizi, teknik servis ile anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
- Teknik servise ürün gönderisi yapılırken, beraberinde iletişim bilgilerinizi ve şikâyet / talep / problem bilgilendirmenizi kargo içerisinde not olarak göndermeniz son derece önemlidir.
- Ürün tamiri süreci, fiyat bilgilendirme onay ve ödeme işlemleri SMS ile bilgilendirilmekte olup, ürün gönderilinizle birlikte belirtilmesi talep edilen iletişim/cep telefonu bilginizin doğruluğu önemlidir.
Teknik Servis'e Gitmek İçin Tıklayın
Sıkça Sorulan Sorular
Saatinizi yetkili servislerimizde tamir ettirmenizi öneriyoruz.
Teknik Servisimize hızlıca iletişime geçmek için bizlere öncelikle 444 37 72 telefon numaramıza WhatsApp üzerinden yazarak ulaşmanızı rica ederiz.
Çalışma Saatlerimiz: Hafta İçi 08:15 – 17:30
Garanti süresi devam eden saatinizi, teknik servise anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz. Sağlam paketlenmiş saatiniz ile beraber gönderilmesi gerekenler;
- Satın alma tarihi ve satıcı firma kaşeli doldurulmuş olan garanti belgenizin aslı
- Şikayet / problem içeren açıklamanız ile iletişim bilgilerinizi (adınız, soyadınız, telefon ve adres)
Garanti süresi biten saatinizi, teknik servise kargo ücretini ödeyerek gönderebilirsiniz. Sağlam paketlenmiş saatiniz ile beraber gönderilmesi gerekenler;
- Satın alma tarihi ve satıcı firma kaşeli doldurulmuş olan garanti belgenizin aslı
- Şikayet / problem içeren açıklamanız ile iletişim bilgileriniz (adınız, soyadınız, telefon ve adres)
Saatinizin teknik servise kayıt edilmesi ile birlikte servisteki süreç başlar. Süreci takip edebilmeniz için SMS ile süreci takip edebileceğiniz bir link gönderilir. Bu SMS’in gönderilebilmesi için saati kargo ile gönderirken cep telefonunuzu not olarak göndermeyi unutmayınız.
Garanti süresi devam eden saatinizi, teknik servise anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz. Garanti süresi biten saatinizi teknik servise kargo ücretini ödeyerek gönderebilirsiniz. Teknik serviste işlemi tamamlanan saatinizin gönderimi Ersa Saat tarafından karşılanmaktadır.
Teknik servise gelen saatinizin onayınız sonrasında servis işlemi tamamlanarak ödeme aşamasında size SMS ile bilgi gönderilir. Bu SMS’de ödeme yapmanıza yardımcı bir link gönderilmektedir. Bu link aracılığı ile ödemenizi kredi kartı kullanarak yapabilmektesiniz. Havale / EFT ile ödeme yapmayı tercih etmeniz durumunda [email protected] adresine mail gönderebilir ya da 444 37 72 numaradan bizlere ulaşabilirsiniz.
Sadece kayış / kordon talepleriniz için saatinizi servisimize göndermenize gerek olmadan, servisimize [email protected] mail göndererek ya da 444 37 72 numaradan bizleri arayarak, yedek parça stok ve fiyat bilgisi alabilirsiniz. Sonrasında size belirtilecek olan ödeme şekillerinden birisiyle ödemenizi yaparak, yedek parçanızı adresinize direk gönderimi sağlanabilmektedir.
Yetkili Teknik Servisler
İstanbul
Firma
Ersa Merkez Teknik ServisTelefon
444 37 72E-Posta
[email protected]Adres
Alemdağ Cad. Masaldan İş Merkezi No: 46/B D:1-2-3 Üsküdar-İstanbul